Is de achterkant van je visitekaartje blanco, leeg? Een verspilling van een marketingkans! Herhaal het bedrijfslogo in het klein en voeg toe óf een pakkende leus die duidelijk maakt wat het bedrijf kan betekenen voor de klant (Struik & Hamerslag – ‘Interieurs met uitstraling’) óf een korte lijst met ‘bullets’ van de kernproducten of -diensten.
Archief per trefwoord | visitekaartje
Visitekaartjes – speciaal voor een vakbeurs!
Ga je naar een vakbeurs? Neem voldoende (veel!) visitekaartjes mee. Sta je namens je bedrijf op een vakbeurs? Laat speciale kaarten drukken met als opvallende opdruk nadrukkelijk de naam en datum van deze beurs.
Staan op je visitekaartje woorden als ‘E-mail’ en ‘Website’?
Bij de volgende gelegenheid: weglaten. Vandaag de dag weet ‘iedereen’ dat @ een e-adres is en www een website-aanduiding is. Sowieso kunt u http:// weglaten. Even goed kan bijna iedereen het faxnummer schrappen; alleen in bepaalde branches wordt de fax nog af en toe gebruikt.